تقدیر و تشکر♥
دخـ♥ــتــر بهـ ــآریـــــــ

سلام دوســتآن عزیزم میخواستم بهتون یه چیزایی بگم..

آهنگی که همواره روی وبــم فعال است  

از یکی از بهترین همکاران من

بنام جناب آقای علی صالحی عزیزو محترم می باشد..

تشکر میکنم بابت آهنگ بسیار زیباشون بنام "مادر"

 ********************************************************************

تو این برزخ پریشون گیج و داغونم
تا دعام کردی دیدم غرق بارونم
اسمم زمزمه کن قلبمنو صدا بزن
منو به اغوش بکش قصه بخون برای من
هوای خونمون بی تو شبیه عطر پاییز
نباشی این ترحم ها برام چه نفرت انگیز
بمون بزار با بودنت زمان از یادت ببرم
بمون بزار با بودنت غرور فریاد بزنم
بمون بغلم کن وقتی از غصه و حسرت پرم
بی خیال همشون بی خیال این ادما که هستن دورم
بزار عطرت حس کنم این رویای اول واخر من
من دنیام جهنم ولی بهشت زیر پای مادر من
مادرم کل راهم تله است بازم رفتم راهم بر عکس
قصه هاتو یادم هست پسرت حالا خو ادم بدس همون که کوچیکت کرد
همون که دستات بزرگش کرد تو هم اون که تا بچش تب کرد 
دلخوری کند و سرم بهش زد
مادم بمون راهم سخت تو شهری که انسان ادم قحط 
بمون بدون که از دنیا میبرم کل دنیا میشه ماتم بعدت
خیلی وقت بازندم ولی امید دادی بازم به من
همه دنیا خوبم نمی کرد اگه تو نمیکردی نازم یکم 
بی تو سخت نفس بازدم نگاهات برام از همه خاصتر
بمون کل زندگی دروغ ولی جونت شده قسم راستم
پسرت حرکت کرد تو با نگات تسلیم تصمیمش شدی
یه قلب خسته یه روح زخمی که تنها تصویرش تویی
حس دستای تو مادر لمس اغوش خداست 
وقتی نزدیک نگاهت دلم از غصه جداست
تو یه میم محکمی مثل یه مرد حتی تو تحمل حس یه درد 
هوای خونمون بی تو شبیه عطر پاییز
نباشی این ترحم ها برام چه نفرت انگیز
بمون بزار با بودنت زمان از یادت ببرم
بمون بزار با بودنت غرور فریاد بزنم
بمون و بغلم کن دلم از هرچی مونث برید
بمون دستمو بگیر تنها مونث مقدس تویی
از همه دروغ شنیدم شمشیر خیانت تو روم کشیدن
فهمیدم اون تویی که باید واسه داشتنت باید از غرور بمیرم
دنیا رو خط زدم چون بی تو دیگه نمیزنه نبضم
درگیر چشمای مهربونتم که واسشون قشنگ نبض من
با تو شادی هام نداره اخر با تو زندگیم واسم میشه باور 
تو یه حسی یه فرشته یه مردی تو جلد مادر



نظرات شما عزیزان:

یگان موزیک
ساعت20:05---15 شهريور 1395
آنان که زما دور ولی در دل وجانند
بسیارگرامی تراز آنند که بدانند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 شهريور 1395برچسب:, :: 12:6 :: توسط : springgirl

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان springgirl و آدرس springgirl78.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: